Το πλάνο της Επιτυχίας

Το Πλάνο της Online Επιτυχίας

Ένα ολοκληρωμένο σύστημα για την επιτυχία της επιχείρησής σας στο internet.

Η ιστοσελίδα σας προωθεί την επιχείρηση και τις υπηρεσίες σας δυναμικά; Οι ανταγωνιστές σας έχουν εξελίξει αρκετά την online παρουσία τους και πιστεύετε ότι αυτό σας στερεί πωλήσεις;
Έχουμε δημιουργήσει μία αξιόπιστη φόρμουλα που θα βοηθήσει την επιχείρησή σας να κατακτήσει το μερίδιο της αγοράς που της αξίζει στο διαδίκτυο. Σας παρουσιάζουμε το Πλάνο της Online Επιτυχίας.
Αποτελείται από 3 βασικά στάδια τα οποία πρέπει να λειτουργούν σωστά προκειμένου να πετύχετε τη βέλτιστη απόδοση της επένδυσής σας.

1. Ταυτότητα
2. Πλατφόρμα
3. Marketing

Βήμα 1: Δημιουργία Ταυτότητας

1. Εταιρική Ταυτότητα

Ένα brand δεν αποτελείται μόνο από ένα λογότυπο. Η εταιρική ταυτότητα περιλαμβάνει τα χρώματα που επιλέγετε, τις γραμματοσειρές που χρησιμοποιείτε, το τρόπο με τον οποίο μιλάτε για την εταιρεία σας, τη συνολική κουλτούρα της εταιρείας και πολλά άλλα. Δείτε πώς μπορούμε να σας βοηθήσουμε να δημιουργήσετε μία ισχυρή εταιρική ταυτότητα που να απευθύνεται στον ιδανικό σας πελάτη.

2. Δημιουργία Κειμένων

Όταν οι πιθανοί πελάτες σας μπαίνουν στην ιστοσελίδα ή στους λογαριασμούς σας στα social media, τα κείμενα που βλέπουν πρέπει να είναι ελκυστικά. Για να γίνει αυτό πρέπει να έχει αναλυθεί 100% το προφίλ του ιδανικού σας πελάτη, τα προβλήματα που έχει και πως θα τον ικανοποιήσει η υπηρεσία σας. Η υπηρεσία κειμενογραφίας κάνει ακριβώς αυτό.

3. Φωτογράφιση

Μία εικόνα ισούται με 1000 λέξεις. Οι εικόνες που χρησιμοποιείτε για να εξηγήσετε και να προωθήσετε την επιχείρησή σας λοιπόν, πρέπει να είναι αυθεντικές και μοναδικές. Η υπηρεσία επαγγελματικής φωτογράφισης είναι μία από τις βασικές που παρέχουμε. Δημιουργούμε οπτικό υλικό που "μιλάει" με το καλύτερο τρόπο για την επιχείρησή σας στον ιδανικό πελάτη.

Βήμα 2: Online Παρουσία

4. Ιστοσελίδα

Το σημαντικότερο σημείο όλου του Πλάνου. Η ιστοσελίδα είναι το σημείο που συνδυάζονται τα κείμενα, οι φωτογραφίες που αναφέρθηκαν παραπάνω σε ένα όμορφο και λειτουργικό σχέδιο. Γιαυτό το λόγο πρέπει να είναι γρήγορη, εύχρηστη, φιλική προς την Google και συμβατή με κινητά. Συνολικά η κατασκευή ιστοσελίδας δεν είναι μία απλή διαδικασία καθώς αυτή είναι το σημείο που ζει η ταυτότητά σας και οδηγεί όλο το marketing.

5. Online Κριτικές

Γνωρίζατε ότι το 46% των αναζητήσεων στο διαδίκτυο έχει τοπικό προσδιορισμό; ("Restaurants in Mykonos"). Οι περισσότεροι καταναλωτές βασίζονται σε διαδικτυακά προφίλ τοπικών επιχειρήσεων που περιλαμβάνουν αξιολογήσεις/κριτικές. Επίσης, το 67% αυτών επηρεάζεται σημαντικά από τις κριτικές κατά την επιλογή του. Μπορούμε να σας βοηθήσουμε να λάβετε περισσότερες κριτικές είτε ως μέρος ενός Πλάνου Συντήρησης είτε μέσω ενός πακέτου προώθησης SEO.

6. Πακέτα - Προσφορές

Το email marketing είναι αναμφίβολα ο βασιλιάς του marketing. Δώστε στους επισκέπτες σας μία προσφορά ή μία δωρεάν παροχή που δεν μπορούν να αρνηθούν σε αντάλλαγμα με το email τους. Με αυτό το τρόπο θα καλλιεργήσετε ένα πιστό κοινό που θα σας ακολουθεί μέσα από καμπάνιες email marketing. H Delian σχεδιάζει και γράφει αυτές τις προσφορές ως μέρος της υπηρεσίας δημιουργίας κειμένων.

Βήμα 3: Marketing

7. Online Διαφήμιση - Google Ads

Η εξασφάλιση μίας υψηλής θέσης στα αποτελέσματα της Google απαιτεί ένα μεγάλο και μακροπρόθεσμο πλάνο. Τι γίνεται όμως όταν θέλουμε άμεσα και μετρήσιμα αποτελέσματα; Η λύση έρχεται με την υπηρεσία online διαφήμισης και τα Google Ads που προσφέρουν δυνατότητες όπως ή άμεση ενεργοποίηση/απενεργοποίηση διαφημίσεων, ο απόλυτος έλεγχος δαπανών και πολλά άλλα.

8. SEO - Κατάταξη στη Google

Τίποτα δεν μπορεί να υπερνικήσει την υψηλή κατάταξη μίας ιστοσελίδας στην πρώτη 3άδα των αποτελεσμάτων της Google για μία ανταγωνιστική "λέξη-κλειδί". Βασική προϋπόθεση βέβαια αποτελεί ένα μακροπρόθεσμο πλάνο marketing. Με την υπηρεσία προώθησης ιστοσελίδων - SEO αφού αναλυθούν πλήρως οι στόχοι, το κοινό και το budget σας, ξεκινάει το ταξίδι προς τη 1η σελίδα της Google.

9. Συνεχές Περιεχόμενο

ή αλλιώς το Blog σας, τα posts στα social media, τα emails και οποιοδήποτε κείμενο marketing. Με τα σωστά κείμενα στα σημεία που παρουσιάζεστε μπορείτε να αυξήσετε κατακόρυφα τον αριθμό των δυνητικών πελατών σας. Η υπηρεσία κειμενογραφίας φροντίζει για αυτό ακριβώς.

Ποια στοιχεία του Πλάνου Επιτυχίας χρειάζεται η δική σας επιχείρηση;

Ελάτε να το ανακαλύψουμε μαζί!

Η Μεθοδολογία του Πλάνου

1. Η Διάγνωση

Prescription without diagnosis is Malpractice = Η συνταγογράφηση χωρίς διάγνωση είναι κακή τακτική

Πρωταρχικό μας μέλημα είναι η αποσαφήνιση των βασικών στοιχείων της επιχείρησής σας όπως: τα προϊόντα/υπηρεσίες, το κοινό – στόχος και το στόχο που έχετε θέσει για το συγκεκριμένο project. Αυτά  ορίζουν και την πορεία που πρέπει να ακολουθήσουμε. Αν απουσιάζουν, προχωράμε “στα τυφλά”, με κίνδυνο η επένδυση να μην επιφέρει αποτελέσματα.

Σε αυτό το meeting θα εμβαθύνουμε στην ανάλυση της επιχείρησής σας και των αναγκών της. Η μελέτη σε βάθος θα μας επιτρέψει να δημιουργήσουμε τη τέλεια λύση για τις απαιτήσεις σας.

Προσοχή όμως, τονίζουμε πως η παράληψη αυτού του βήματος μπορεί να επιφέρει αρνητικά αποτελέσματα στη συνέχεια.

2. Στρατηγική: Διαμόρφωση Σχεδίου Δράσης

Η αρχική μας συζήτηση θα θέσει τη βάση για την ανάπτυξη μίας πλήρως εξατομικευμένης Online στρατηγικής. Θα ξεκαθαρίσουν οι στόχοι και ο σκοπός του project.

Αφού ολοκληρωθεί αυτό το βήμα, θα λάβουμε όλη αυτή τη πληροφορία και θα δομήσουμε ένα “Σχέδιο Δράσης” ή αλλιώς μία Προσφορά. Αυτή μπορεί να περιλαμβάνει μόνο τη κατασκευή μίας νέας ιστοσελίδας ή να είναι πιο περιεκτική και να περιλαμβάνει επιπλέον ολόκληρο το κομμάτι σχεδιασμού εταιρικής ταυτότητας ή marketing.

Συνολικά η τελική μας προσφορά θα περιλαμβάνει το κόστος, τον σκοπό και το χρονοδιάγραμμα του project.

 

3. Εκτέλεση του Σχεδίου Δράσης

Δε χρειάζονται όλες οι επιχειρήσεις και τα 9 στοιχεία του Πλάνου Online Επιτυχίας. Κάποιες δε χρειάζονται καθόλου marketing γιατί έχουν ήδη έναν ικανοποιητικό αριθμό πελατών από συστάσεις (word of mouth). Άλλες έχουν ήδη πολύ ισχυρή εταιρική ταυτότητα και ιστοσελίδα.

Όπως και να έχει, ακολουθούμε τα στοιχεία του Πλάνου που έχουν επιλεχθεί από τον πελάτη με ακριβώς την ίδια σειρά που έχουν επιλεχθεί. 

 

4. Συνεχής Συνεργασία: Είμαστε παρόντες όταν μας Χρειάζεστε

Τα στοιχεία του Πλάνου που θα επιλέξετε ορίζουν και τη συνεχή συνεργασία μας.

Αν αναλάβουμε το marketing, θα υπάρχει μηνιαίο meeting όπου θα αναλύουμε τι δουλεύει και τι χρειάζεται αναπροσαρμογή.

Αν αναλάβουμε την κατασκευή της ιστοσελίδας σας, θα εισαχθείτε σε κάποιο Πρόγραμμα Φροντίδας στο οποίο αναλαμβάνουμε εμείς τη συντήρηση και διατήρηση της αποδοτικότητας του website σας.